Młoda

Avatarowe kiszki, czyli zerknijmy sobie do środka





Tekst
Avatar


Zdjęcia
Avatar

Strona www: LINK


Czasem warto odchylić nieco nasze pokrywy, zajrzeć sobie do środka i po prostu pogadać o wartościach oraz celach w życiu. A jak się gromadnie zbierze rezolutna liczba mnoga, na dodatek gorliwa, by rozmyślać przenikliwie o przyszłości Avatara, to się wynosi w samych sercach wizję i misję zespołu! I poczynając od najdrobniejszej wypowiedzi każdej jednostki, pisze się historia... Bo każdy ma tu znaczenie.

Pewien tydzień zaowocował wizytą przedstawioną przez niezwykłą, podwójną agentkę – Agatę Etmanowicz. Stała się ona dla nas siłą napędową w dziedzinie wykorzystania potencjału przemysłów kultury i przedsiębiorstw kreatywnych oraz budowania publiczności. Agata pokierowała nami przez proces uściślania ideologicznej jedności grupy oraz wspólnego dążenia do celów, które sobie wyznaczyliśmy. Tak, warto było pomedytować nad tym, co nas łączy i napędza. Dobrze nam w tej bandzie! Wykrzywieni od ucha do ucha, w szerokim uśmiechu usatysfakcjonowania ślemy życzliwe spojrzenia w kierunku projektu „Rozwój widowni – sztuka dla widza Wrocław 2016", dzięki któremu mogliśmy zaprosić Agatę na szkolenie!

Zapraszamy na stronę Teatru Avatar: www.teatravatar.pl


Paulina z Olgą obudziły się w jednym łóżku, w sterylnym pokoju urządzonym ręką IKEA, a za oknami mają... Szwecję! W najbliższych dniach będziemy częstować kąskami opowieści z naszej wizyty studyjnej z projektu Audience Development Rozwój Widowni - Sztuka dla widza. A teraz zwiedzanie!
 


nr 81 Grudzień 2016

temat numeru:

Budowanie publiczności w praktyce


Zobacz numery archiwalne



Wstęp
Audience development

Wywiad
Nasza przygoda z audience development

Prezentacja
Biblioteka i rozwój publiczności…

Analiza
Inspiracje z Idea Store, czyli MBP z wizytą w Londynie

Kariera
Wyzwania dla specjalisty ds. rozwoju publiczności

Przemysły kreatywne
Narodowe Forum Muzyki i Gateshead

Młoda
Avatarowe kiszki, czyli zerknijmy sobie do środka

Warsztaty
Badanie publiczności dla początkujących

Felieton
Centrum Sztuki WRO i audience development

Na marginesie
Moda na audience development?