Prezentacja
Young Design 2014
Trudności, jakie sprawia młodym ludziom zaistnienie na rynku, próbują niwelować takie przedsięwzięcia, jak konkurs „Young Design” Instytutu Wzornictwa Przemysłowego czy konkurs „Make me”, organizowany przez Łódzki Festiwal Designu. Ciągle jednak brakuje nacisku na kształcenie w młodych projektantach umiejętności przygotowania projektu pod kątem jego wdrożenia na rynek. Piętą achillesową studentów i absolwentów wydziałów wzornictwa są kalkulacja kosztów, analiza ryzyka i badanie zapotrzebowania rynku – podstawowe dane, bez których nie uda się przekonać inwestora czy producenta, aby zaangażował się w zrealizowanie przedsięwzięcia.
Magazyn „PURPOSE”, wychodząc naprzeciw potrzebom projektantów, stworzył platformę (PURPOSEshop), dzięki której mogą oni zweryfikować zapotrzebowanie na swój produkt, a także zebrać pieniądze na jego produkcję. Jedynymi warunkami są odwaga oraz dobrze przygotowana prezentacja projektu, która przekona potencjalnych klientów do zainwestowania w przedsięwzięcie.
Strona konkursu: http://www.iwp.com.pl
ZAREJESTRUJ SIĘ
Zyskujesz bezpłatny dostęp do wszystkich treści PURPOSE – magazynu i portalu branżowego dla twórców sektora kreatywnego.
Wywiady z praktykami, artykuły poradnikowe, analizy, warsztaty. Dołącz do czytelników PURPOSE.
Zaloguj się
jeżeli już posiadasz konto.
Zobacz numery archiwalne
nr 79 Maj 2014
temat numeru:
PROTOTYPY
< spis treści
Od redakcji
W numerze
Prezentacja
Young Design 2014
Kariera w kulturze
Od zabawy klockami LEGO do prototypowania - wywiad z Vincentem Sällem
Przemysły kultury
Spirula – muzyka 3D - wywiad z Ondra Chotovinsky, Akemake