 
								Prezentacja
Audience development

Audience development to marketing sztuki, który wychodzi daleko poza „sprzedaż wydarzeń“ – ma za zadanie aktywizować społeczność wokół działań organizacji, budować relacje z publicznością, animować i rozwijać jej zainteresowania. Chodzi więc zarówno o powiększanie widowni projektów, jak i poznanie oraz budowanie jej potrzeb. Ważna jest zarówno dbałość o dotychczasową publiczność, jak i świadome docieranie do nowej.
Widownią są wszyscy odbiorcy działań organizacji zajmujących się kulturą i sztuką: goście, czytelnicy, słuchacze, widzowie, uczniowie, studenci, partnerzy i sponsorzy.
W latach 2011–2013 Fundacja Impact pracowała z ponad 200 polskimi instytucjami i organizacjami wspierając procesy budowania ich publiczności.
Lokalni partnerzy to: Instytut Kultury Miejskiej w Gdańsku, Stowarzyszenie Inicjatyw Miejskich Topografie w Łodzi, Fabryka Sztuki w Łodzi, Warsztaty Kultury w Lublinie.
Projekt uzyskał wsparcie finansowe Ministerstwa Kultury i Dziedzictwa Narodowego.
Więcej na: www.rozwojwidowni.pl
ZAREJESTRUJ SIĘ
		Zyskujesz bezpłatny dostęp do wszystkich treści PURPOSE – magazynu i portalu branżowego dla twórców sektora kreatywnego.
Wywiady z praktykami, artykuły poradnikowe, analizy, warsztaty. Dołącz do czytelników PURPOSE.
Zaloguj się
jeżeli już posiadasz konto.
Zobacz numery archiwalne
 
					
						nr 78 Grudzień 2013
						temat numeru:
						Budowanie publiczności
						< spis treści
					
								Wstęp
																	Od Redakcji
															
								Prezentacja
																	Audience development															
								Przemysły kultury
																	Nowy zawód w (polskiej) kulturze? - Agnieszka Wlazeł
															
								Młoda kultura
																	Po co młodym menedżerom audience development?
															
								Na marginesie
																	Najważniejsi są ludzie
															






 
		                     
	                         
	                         
	                         
	                        