WYWIAD TYGODNIA
Wywiad tygodnia
Przemek Hajek. Współtwórca magazynu artystyczno-naukowego „Powidoki”
Grafik, projektant, dyrektor artystyczny magazynu artystyczno-naukowego „Powidoki”. W łódzkiej Akademii Sztuk Pięknych prowadzi Pracownię Projektowania Identyfikacji Graficznej I°. Prywatnie, biegacz. Ukończył 15 biegów długodystansowych
• 13 minut czytania
Wywiad tygodnia
Katarzyna Wajer. Projektantka systemów identyfikacji wizualnej
Jako projektantka specjalizuje się w tworzeniu systemów identyfikacji wizualnych od 13 lat. Doświadczenie pracy z markami rozpoczęła w dużych agencjach. Obecnie tworzy – z Moniką Pazik – własne studio brandingowe TRUE Brands Studio. Dodatkowo z Rafałem Wajerem tworzą markę VANDALVAN.
• 10 minut czytania
Wywiad tygodnia
Daria Burlińska. Architektka wnętrz i projektantka wzornictwa
Architektka wnętrz i projektantka wzornictwa przemysłowego. Prowadzi warszawską pracownię architektury wnętrz SZARA/studio. Projektuje dla klientów biznesowych i prywatnych. Wspiera ich w zakresie planowania całej inwestycji oraz nadzoruje prace podczas ich realizacji. Prywatnie spędza czas aktywnie.
• 8 minut czytania
Wywiad tygodnia
Marcin Czerwiński. Literaturoznawca, nauczyciel akademicki
Nauczyciel akademicki (UWr), redaktor, poeta, reżyser, performer. Założyciel i przez 20 lat szef wydawnictwa oraz czasopisma „Rita Baum”. Od roku 2009 reżyseruje we Wrocławiu spektakle pod hasłem „ciemnia”. Jest autorem trzech monografii o literaturze.
• 8 minut czytania
Wywiad tygodnia
Klaudia Grabarczyk. Agentka twórców
Mentorka zmiany zawodowej oraz agentka twórców. Wspiera w zmianie zawodu, dopasowaniu się do nowych zawodów/ról na rynku i pomaga w przygotowaniu się do skutecznej rekrutacji. Pomysłodawczyni projektu Sztuka Dostępna, w którym współpracuje z twórcami w ich drodze zawodowej i promocyjnej.
• 10 minut czytania
Wywiad tygodnia
Daniel Kotliński. Projektant strategii marek
Doświadczenie zdobywał w pracy jako digital marketer, freelance copywriter, PR-owiec, specjalista social media i planer a także redaktor naczelny portalu biznesowego. Aktualnie jest niezależnym strategiem marki i komunikacji. O strategii pisze na swoim blogu a także nagrywa podcast „Prosto do Strategii”.
• 7 minut czytania
Wywiad tygodnia
Dorota Dot Okulicz. Psycholożka, psychoedukatorka
Jest psycholożką, psychoterapeutką, integratorką doświadczeń psychodelicznych, podcasterką, eventowcem, marketingowcem. Aktualnie zajmuje się psychologią jako full freelacerka. A także prowadzi podcast FLOW your mind!
• 11 minut czytania
Wywiad tygodnia
Igor Gałązkiewicz. Strateg, dyrektor kreatywny
Pomaga projektować i budować marki mądrze: nowoczesne, ciekawe, potrzebne, angażujące i zaangażowane zarazem. Pracuje z markami komercyjnymi i kultury oraz agencjami reklamowymi. Napisał trzy pionierskie książki o budowaniu tożsamości marek i ich wartości kulturowej oraz mądrych sposobach ich komunikowania.
• 5 minut czytania
Wywiad tygodnia
Marianna Serocka. Malarka, edukatorka
Marianna Serocka jest artystką multidyscyplinarną. Ukończyła Wydział Malarstwa Akademii Sztuk Pięknych w Krakowie. W 2012 roku była studentką wizytującą na Uniwersytecie Aalto w Helsinkach. Zajmuje się głównie rysowaniem i tworzeniem prac figuratywnych.
• 7 minut czytania
Wywiad tygodnia
Jacek Piotr Bławut. Reżyser, scenarzysta i muzyk
Jest synem Jacka Bławuta reżysera, z którym często współpracuje, a ostatnio przy okazji produkcji filmu „Orzeł. Ostatni patrol”, do której stworzył dźwięki, muzykę, atmosferę dźwiękową. Uczył się w Liceum Plastycznym, później studiował szkło artystyczne w ASP we Wrocławiu – te doświadczenia wykorzystuje aktualnie w pracy twórczej.
• 11 minut czytania
Wywiad tygodnia
Tomasz Ciesielski. Choreograf, trener i facylitator
Tomek Ciesielski to trener, badacz strategii twórczych i choreograf. Pracuje na styku sztuki, nauki i biznesu. Łączy strategie twórcze z metodami naukowymi psychologii i kulturoznawstwa. Wypracowane narzędzia adaptuje w projektowaniu wydarzeń teatralnych i rozwiązań dla przedsiębiorców.
• 7 minut czytania
Wywiad tygodnia
Michał Kędzierski. Menedżer w obszarze Customer Experience
Zaczynał od projektu „Pociąg do Łodzi”, dziś kierownik Działu Doświadczenia Klienta w Centrum Nauki i Techniki EC1. Ale także wykładowca, trener, autor książki „Klaudyna i pochmurny dom” i tomiku poetyckiego „Kot w hipermarkecie”. Scrum master i fan Agile. W pracy stara się udanie łączyć procesy i pracę projektową...
• 7 minut czytania
Wywiad tygodnia
Michał Justyna. Projektant graficzny, fotograf
Michał Justyna ukończył łódzką Akademię Sztuk Pięknych. Prowadzi własne mikro Studio Radość. Pracuje w szerokim zakresie działań wizualnych, jest projektantem graficznym i fotografem, ale zajmuje się również produkcją wideo. Ważne dla niego jest to, aby działać w zgodzie ze sobą, robiąc to co się lubi.
• 7 minut czytania
Wywiad tygodnia
Piotr Szczepanowicz. Reżyser animacji, współzałożyciel Letko
Piotr Szczepanowicz jeszcze podczas studiów w Łódzkiej Szkole Filmowej opracował dla PURPOSE pierwszą animowaną reklamę. Dziś jest doświadczonym artystą i przedsiębiorcą, który współtworzy dynamicznie rozwijającą się firmę Letko. Z wywiadu u nas dowiecie się dużo więcej o Piotrze i jego wartościach, a także spojrzeniu na życie…
• 10 minut czytania
Wywiad tygodnia
Szymon Burek. Animator kultury i marketingowiec eventowy
Szymon Burek z wykształcenia jest kulturoznawcą. Działa społecznie w temacie upowszechniania kultury. Planuje zostać specjalistą od marketingu kultury. Szymona znamy od lat, na początku swojej kulturalnej drogi spotkaliśmy się w PURPOSE, to u nas Szymon realizował e-praktyki dziennikarskie [w 2008 r.], czujemy więc, że mamy swój wkład w jego życiową...
• 7 minut czytania
Wywiad tygodnia
Grzegorz Kiszluk. Dziennikarz. Twórca magazynu Brief
Pomysłodawca pierwszego magazynu marketingu i sprzedaży – Brief, założonego w 1999 roku. Twórca takich projektów jak Brief for Poland oraz 50 Kreatywnych. Ogromny entuzjasta łączenia sztuki i biznesu. A także używania narzędzi marketingowych w sektorze kreatywnym i kulturze.
• 4 minuty czytania