PATRONAT PURPOSE | Raport Kolorowa Polska


Czas czytania 2 minuty

Czy studenci z Poznania wolą czerwień flamenco czy tweedową zieleń? Jaki kolor chciałby mieć w domu 30-letni mieszkaniec Podkarpacia? Jakie barwy szpilek marzą się wrocławskim singielkom? Na te i wiele innych pytań odpowiada badanie Kolorowa Polska realizowane przez markę Dekoral Fashion

Kolorowa Polska to największe z realizowanych dotychczas w Polsce badań dotyczących preferencji kolorystycznych. Dzięki niemu tworzymy wspólnie nową, kolorową mapę Polski. Udowodniamy, że Polska wcale nie jest szara, jest kolorowa.

Opublikowany raport stanowi podsumowanie akcji badawczej. Informacje na temat tego jakie kolory lubią Polacy zbierane były za pomocą ankiet realizowanych w internecie i na ulicach polskich miast. Rejestrowane były również kliknięcia w banery i dane demograficzne. Wszystkie te informacje przekazywane były do centralnej bazy i dynamicznie aktualizowane na stronie Kolorowa Polska. 
Na bieżąco można było zatem śledzić, które kolory zachwycają mieszkańców naszego kraju i od czego to zależy.

Zapraszamy do zapoznania się z raportem podsumowującym ogólnopolskie badanie preferencji kolorystycznych Polaków. LINK

Cały artykuł jest dostępny bezpłatnie dla naszych zarejestrowanych czytelników.

ZAREJESTRUJ SIĘ

Zyskujesz bezpłatny dostęp do wszystkich treści PURPOSE – magazynu i portalu branżowego dla twórców sektora kreatywnego.
Wywiady z praktykami, artykuły poradnikowe, analizy, warsztaty. Dołącz do czytelników PURPOSE.

dołącz teraz


jeżeli już posiadasz konto.