Czytaj
POLECAMY | Kolorowa Polska
2015-04-24
Czas czytania 2 minuty
Już wkrótce znana marka farb do ścian Dekoral rozpocznie kampanię pod hasłem Kolorowa Polska, w ramach której firma doradzi Polakom w jaki sposób modnie łączyć kolory na ścianach mieszkań.
Tegoroczna kampania Dekoralu to już druga edycja tej akcji. W ubiegłym roku, Kolorowa Polska za pomocą Internetu i ankiet prowadzonych na ulicach polskich miast zbierała dane na temat kolorystycznych preferencji Polaków, w odniesieniu do miejsca zamieszkania, płci, wieku. W tym roku, oprócz zbierania informacji na temat ulubionych barw Polaków, kampania będzie polegać na udzielaniu ankietowanym porad, w jaki sposób barwy łączyć. Pomocą służyć będzie dwóch ekspertów — Kamdi Sosnowska i Bartosz Głogowski. Aby zgłosić się do nich po poradę wystarczy we wpisie na Facebooku, lub na forum dodać #kolorowapolska. Odpowiedź dekoratorów będzie miała charakter spersonalizowany — najciekawsze pytania mają zaś szansę zyskać odpowiedź w formie video lub nawet animacji.
Informacje na temat preferencji kolorystycznych mieszkańców Polski będą zbierane za pomocą ankiety na stronie www.kolorowapolska.pl oraz podczas wydarzenia w mieście, w którym zostanie zamontowana instalacja świetlna. Miasto zostanie wyłonione podczas głosowania internautów. Biorąc udział zarówno w tym głosowaniu, jak i wypełnianiu ankiety, można wygrać iPhone’a 5C — jest to również możliwe poprzez udostępnienie swojego zdjęcia z #kolorowapolska na swoim profilu na Facebooku.
Finałem kampanii będzie wydanie magazynu Cztery Kąty, w którym znajdzie się raport podsumowujący dane zebrane w czasie trwania akcji.
Tekst: Weronika de Oliveira
Tegoroczna kampania Dekoralu to już druga edycja tej akcji. W ubiegłym roku, Kolorowa Polska za pomocą Internetu i ankiet prowadzonych na ulicach polskich miast zbierała dane na temat kolorystycznych preferencji Polaków, w odniesieniu do miejsca zamieszkania, płci, wieku. W tym roku, oprócz zbierania informacji na temat ulubionych barw Polaków, kampania będzie polegać na udzielaniu ankietowanym porad, w jaki sposób barwy łączyć. Pomocą służyć będzie dwóch ekspertów — Kamdi Sosnowska i Bartosz Głogowski. Aby zgłosić się do nich po poradę wystarczy we wpisie na Facebooku, lub na forum dodać #kolorowapolska. Odpowiedź dekoratorów będzie miała charakter spersonalizowany — najciekawsze pytania mają zaś szansę zyskać odpowiedź w formie video lub nawet animacji.
Informacje na temat preferencji kolorystycznych mieszkańców Polski będą zbierane za pomocą ankiety na stronie www.kolorowapolska.pl oraz podczas wydarzenia w mieście, w którym zostanie zamontowana instalacja świetlna. Miasto zostanie wyłonione podczas głosowania internautów. Biorąc udział zarówno w tym głosowaniu, jak i wypełnianiu ankiety, można wygrać iPhone’a 5C — jest to również możliwe poprzez udostępnienie swojego zdjęcia z #kolorowapolska na swoim profilu na Facebooku.
Finałem kampanii będzie wydanie magazynu Cztery Kąty, w którym znajdzie się raport podsumowujący dane zebrane w czasie trwania akcji.
Tekst: Weronika de Oliveira
Cały artykuł jest dostępny bezpłatnie dla naszych zarejestrowanych czytelników.
ZAREJESTRUJ SIĘ
Zyskujesz bezpłatny dostęp do wszystkich treści PURPOSE – magazynu i portalu branżowego dla twórców sektora kreatywnego.
Wywiady z praktykami, artykuły poradnikowe, analizy, warsztaty. Dołącz do czytelników PURPOSE.
dołącz teraz
Zaloguj się
jeżeli już posiadasz konto.