POLECAMY | Sztuka dla Widzów 2015


Czas czytania 3 minuty

Praktycznie, aktywnie, zaskakująco, z dużą domieszką dobrej zabawy.

W dniach 14-15 grudnia Fundacja Impact oraz Narodowy Instytut Audiowizualny organizują dni otwarte z audience development pod hasłem: PUBLICZNOŚĆ, CZYLI KTO?

W tym roku "Sztuka dla Widzów" to nie konferencja. Tym razem Fundacja Impact zaprasza do udziału w eksperymencie. Zgodnie z założeniem, iż najlepiej uczymy się w praktyce – robiąc, a nie tylko słuchając o tym jak można coś zrobić.



Namawiamy do tego, żeby przyjrzeć się uczestnictwu (lub też jego braku) z perspektywy potrzeb, motywów, zachowań i zainteresowań publiczności. Do tego, żeby strategię, a co za tym idzie, także ofertę instytucji budować w oparciu o segmentację (jeśli nie wiecie co to jest segmentacja, tym bardziej trzeba wziąć udział w Dniach Otwartych!). A także do tego, żeby wciąż pytać, zbierać wiedzę nt. publiczności stałej i dociekać, dlaczego niektórzy omijają instytucje (wszystkie, albo tylko tę konkretną) szerokim łukiem. Pytać standardowo, ale też wciąż poszukiwać nowych narzędzi, które badając animują, animując nie tylko pozwalają na lepsze poznanie, ale też budują relacje z publicznością. Namawiamy też, żeby w oparciu o segmentację prowadzić działania komunikacyjne - zarówno w kwestii doboru języka, jak i narzędzi marketingowych.



W czasie dni otwartych "Sztuka dla widzów 2015" będzie można przekonać się w praktyce co oznacza praca z konkretną grupą docelową. Wspólnie zaprojektujemy działania, narzędzia badawcze, język i narzędzia komunikacji oraz przetestujemy ich atrakcyjność i trafność na żywym organizmie – przedstawicielach naszej publiczności. Początek spotkania będzie miał za zadanie wprowadzić uczestników w tematykę oraz pomóc w przygotowaniu się do zadania.

Dni Otwarte z Audience Development skierowane są do ludzi sektora kultury -  niezależnie od tego czy pracują w instytucji, organizacji pozarządowej, programują, promują, dyrektorują, animują, prowadzą zajęcia. Dla tych, którzy są gotowi na intensywną pracę warsztatową i nie boją się niespodzianek. Dla tych, którzy chcą zrozumieć swoją publiczność i efektywniej budować relacje z nią. Dla wszystkich, dla których publiczność jest ważna.

Udział w dniach otwartych "Sztuka dla Widzów 2015" jest bezpłatny.

Organizator: Fundacja Impact
Partner projektu (i miejsce akcji): Narodowe Instytut Audiowizualny ul. Wałbrzyska 3/5, Warszawa
Projekt finansuje m.st. Warszawa oraz Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego.

Więcej informacji wkrótce na stronie: www.rozwojwidowni.pl
Program wydarzenia: TUTAJ
Formularz zgłoszeniowy: TUTAJ

Tekst: Redakcja we współpracy z Fundacją Impact
Zdjęcia: dzięki uprzejmości Fundacji Impact
/ Paula Patocka, Agnieszka Wlazeł

Audience Development / Foto: Paula Patocka