< powrót do artykułu


Spotkanie z panem Andersem należało do szalenie owocnych! Dynamiczna dyskusja pozwoliła nam odkryć sekrety pracy w inkubatorze kulturalnym oraz wymiar sukcesu przy wspieraniu kreatywnych ludzi pragnących zrealizować swoje innowacyjne pomysły. KLUMP nosi w sobie długoterminowy cel przyczynienia się do ekonomicznego, społecznego oraz artystycznego wzrostu lokalnie oraz w regionie. *Legniczanie, a jak Waszym zdaniem sprawdziłaby się w naszym mieście otwarta przestrzeń do rozwijania przedsiębiorczych wizji w obszarze kultury, z wyposażonym miejscem biurowym oraz przewodnictwem przez cały proces tworzenia biznesu? Coaching w sztuce z zapleczem technicznym :)
  16 / 27  
 

nr 81 Grudzień 2016

temat numeru:

Budowanie publiczności w praktyce


Zobacz numery archiwalne



Wstęp
Audience development

Wywiad
Nasza przygoda z audience development

Prezentacja
Biblioteka i rozwój publiczności…

Analiza
Inspiracje z Idea Store, czyli MBP z wizytą w Londynie

Kariera
Wyzwania dla specjalisty ds. rozwoju publiczności

Przemysły kreatywne
Narodowe Forum Muzyki i Gateshead

Młoda
Avatarowe kiszki, czyli zerknijmy sobie do środka

Warsztaty
Badanie publiczności dla początkujących

Felieton
Centrum Sztuki WRO i audience development

Na marginesie
Moda na audience development?