Zaloguj się Zarejestruj się
  • Magazyn
  • NUMERY ARCHIWALNE
  • Czytaj
  • Wywiady
  • OGŁOSZENIA
  • Wideo
  • O Purpose
  • Newsletter
  • Zaloguj się
  • Zarejestruj się

nr 62

nr 62 Styczeń 2011
temat numeru:
Sponsoring w kulturze

Artykuł

Od Redakcji

Wywiad

Polska kultura potrzebuje sponsorów
- rozmowa z Kamilą Kujawską–Krakowiak, Prezes Zarządu Fundacji COMMITMENT TO EUROPE arts & business - Agnieszka Furmańczyk

Prezentacja

Spacer po NY Carlsberg Glyptotek

Analiza

Filantropia czy interes?
- Artur Zaguła

Kariera w kulturze

Sposób na wymianę doświadczeń
- rozmowa z Beatą Nowak, Dyrektor Instytutu Doradztwa Regionalnego i Europejskiego - Agnieszka Furmańczyk

Przemysły kultury

Wspólne cele
- wywiad z przedstawicielami Frieze Art Fair oraz Deutsche Banku - Maja Ruszkowska-Mazerant

Młoda kultura

Wszystko albo nic
- rozmowa z Anną Król, dyrektor zarządzającą Go Culture. Komunikacja dla kultury - Agnieszka Gernand

Warsztaty

Jak sporządzić dobrą ofertę sponsorską?
- Agnieszka Gernand

Felieton

Innowacyjny marketing
- Agnieszka Furmańczyk

Na marginesie

Rozwinąć skrzydła
- wywiad Krzysztofem Madelskim, Prezesem Zarządu YES Biżuteria Sp. z o.o. - Aleksandra Gołębiowska

Magazyn NUMERY ARCHIWALNE Czytaj Wywiady OGŁOSZENIA Wideo O Purpose Kontakt
polityka prywatności wydawca
pcontent.pl