Przemysły kreatywne
Narodowe Forum Muzyki i Gateshead
Narodowe Forum Muzyki i Gateshead
Wyjazd do Sage Gateshead uświadomił nam, jak wiele osiągnęliśmy od momentu otwarcia Narodowego Forum Muzyki (4 września 2015 roku), a także jaki ogrom pracy jeszcze przed nami. Przede wszystkim zachwyciło nas funkcjonowanie tego budynku w przestrzeni publicznej. Dzięki różnorodnym działaniom i przyjaznej przestrzeni istnieje on w świadomości mieszkańców Newcastle nie tylko jako sala koncertowa, ale również jako miejsce towarzyskich spotkań.
Zwróciłyśmy też uwagę na więź łączącą muzyków i pracowników Sage Gateshead z publicznością. Zaimponowała nam oferta edukacyjna przeznaczona dla różnych grup wiekowych: dzieci, młodzieży i dorosłych, tych grających lub chcących śpiewać czy grać na instrumentach.
Naszą zazdrość wzbudził zintegrowany system marketingu, sponsoringu i sprzedaży, umożliwiający gromadzenie kluczowych danych o klientach. To wyklarowało oczekiwania względem funkcjonowania naszego systemu i wytyczyło kierunek zmian.
Dostrzegłyśmy liczne korzyści, które płyną z odmiennej struktury organizacji pracowników – projektami od początku do końca zarządzają konkretne osoby, które angażują się w każdy kolejny etap: od promocji do produkcji.
Wiedza o doświadczeniach, które ta instytucja zebrała na przestrzeni swojej 10-letniej działalności, dostarczyła nam wielu pomocnych wskazówek dotyczących funkcjonowania naszej placówki.
Narodowe Forum Muzyki to instytucja kultury działająca we Wrocławiu, a jednocześnie największy i najnowocześniejszy kompleks sal koncertowych w Europie Środkowej o najwyższych standardach akustycznych. W gmachu znajdują się 4 sale koncertowe, w tym główna z 1800 miejscami, i 3 kameralne dla widowni liczącej 250-450 osób. Instytucja organizuje pracę 8 zespołów artystycznych i 11 festiwali o charakterze międzynarodowym. To miejsce spotkania różnych dziedzin artystycznych: tańca, filmu, sztuk wizualnych, muzyki.
Zapraszamy na stronę NFM: http://www.nfm.wroclaw.pl
ZAREJESTRUJ SIĘ
Zyskujesz bezpłatny dostęp do wszystkich treści PURPOSE – magazynu i portalu branżowego dla twórców sektora kreatywnego.
Wywiady z praktykami, artykuły poradnikowe, analizy, warsztaty. Dołącz do czytelników PURPOSE.
Zaloguj się
jeżeli już posiadasz konto.
Zobacz numery archiwalne
nr 81 Grudzień 2016
temat numeru:
Budowanie publiczności w praktyce
< spis treści
Wstęp
Audience development
Prezentacja
Biblioteka i rozwój publiczności…
Przemysły kreatywne
Narodowe Forum Muzyki i Gateshead
Warsztaty
Badanie publiczności dla początkujących
Na marginesie
Moda na audience development?