Połowiczna łódź podwodna na wycieczki pod powierzchnią wody

Prawdopodobnie często wyobrażacie sobie eksplorowanie obszarów pod powierzchnią wody nie mocząc się w tym czasie. Znaleźliśmy dla Was rozwiązanie.
„Ego” jest pierwszą kompaktową połowiczną łodzią podwodną. Łódź ma podwójną funkcję, na powierzchni wody jest zwykłą łodzią, a pod wodą jest dwuosobową łodzią podwodną. Najważniejszą cechą urządzenia jest fakt, że zasilana jest prądem przy pomocy akumulatora, który można ładować. Oznacza to, że łódź nie korzysta z paliwa, jak to zwykle dzieje się w przypadku tradycyjnych motorówek i łodzi podwodnych.
Połowiczna łódź podwodna dostępna jest w dwóch wersjach – luksusowej oraz standardowej – obydwie zasilane są akumulatorem elektrycznym, podobnym do tych w wózkach na polach golfowych. Dzięki temu silnik jest mniej głośny niż w zwykłych łodziach, co stanowi kolejną zaletę urządzenia – ochrona fauny i flory akwenu, która i tak jest już pod dużym wpływem szkodliwej działalności człowieka.
Bateria pozwala na 8-godzinną wycieczkę z prędkością turystyczną lub 4-godzinną przejażdżkę z maksymalną prędkością. Ładowanie akumulatora trwa od 6 do 8 godzin. Producent „Ego” zapewnia, że wynalazek nie emituje żadnych substancji szkodliwych do wody oraz w żaden inny sposób nie szkodzi środowisku.
Bez względu na cel użycia Ego jest ciekawym i innowacyjnym sposobem eksplorowania świata podwodnego.
Tekst: Borko Milosevic




www.raonhaje.com
„Ego” jest pierwszą kompaktową połowiczną łodzią podwodną. Łódź ma podwójną funkcję, na powierzchni wody jest zwykłą łodzią, a pod wodą jest dwuosobową łodzią podwodną. Najważniejszą cechą urządzenia jest fakt, że zasilana jest prądem przy pomocy akumulatora, który można ładować. Oznacza to, że łódź nie korzysta z paliwa, jak to zwykle dzieje się w przypadku tradycyjnych motorówek i łodzi podwodnych.
Połowiczna łódź podwodna dostępna jest w dwóch wersjach – luksusowej oraz standardowej – obydwie zasilane są akumulatorem elektrycznym, podobnym do tych w wózkach na polach golfowych. Dzięki temu silnik jest mniej głośny niż w zwykłych łodziach, co stanowi kolejną zaletę urządzenia – ochrona fauny i flory akwenu, która i tak jest już pod dużym wpływem szkodliwej działalności człowieka.
Bateria pozwala na 8-godzinną wycieczkę z prędkością turystyczną lub 4-godzinną przejażdżkę z maksymalną prędkością. Ładowanie akumulatora trwa od 6 do 8 godzin. Producent „Ego” zapewnia, że wynalazek nie emituje żadnych substancji szkodliwych do wody oraz w żaden inny sposób nie szkodzi środowisku.
Bez względu na cel użycia Ego jest ciekawym i innowacyjnym sposobem eksplorowania świata podwodnego.
Tekst: Borko Milosevic




www.raonhaje.com