Grzegorz Kiszluk. Dziennikarz. Twórca magazynu Brief


Czas czytania 4 minuty

Grzegorz Kiszluk z wykształcenia dziennikarz zajmujący się tematyką ekonomiczną, a ściślej marketingiem. Pomysłodawca pierwszego magazynu marketingu i sprzedaży – Brief, założonego w 1999 roku, który aktualnie prowadzony jest poprzez stronę internetową brief.pl. Twórca takich projektów jak Brief for Poland oraz 50 Kreatywnych. Od lat edukuje w temacie reklamy i marketingu. Ogromny entuzjasta łączenia sztuki i biznesu. A także używania narzędzi marketingowych w sektorze kreatywnym i kulturze.

 

Mieszkam w Warszawie.


Z wykształcenia jestem dziennikarzem.


Wykształcenie dało mi wiedzę ogólną oraz umiejętność uczenia się.


Z zawodu jestem dziennikarzem ekonomicznym.

Grzegorz Kiszluk podczas nagrania wywiadu dla PURPOSE w Work Place 59. Zdjęcie Antek MazerantMój zawód jest dla mnie drugim życiem.


W tym zawodzie nauczyłem się, że ważna jest wiedza, ale jeszcze ważniejsze doświadczenie.


Moi klienci to czytelnicy Briefu i odbiorcy moich projektów biznesowych.


Najwięcej czasu w ciągu dnia poświęcam na kontrolowanie swoich myśli.


Praca jest dla mnie ważnym elementem życia.


Początki swojej pracy wspominam z rozrzewnieniem.


Z pewnością nie jest to praca dla umysłów ścisłych.


Moja rada dla zainteresowanych pracą w zawodzie, który wykonuję to... dużo słuchać, przede wszystkim słuchać.

Pierwszy numer magazynu Brief – wrzesień 1999 r. Moje najważniejsze narzędzie pracy to smartfon i komputer z kamerą i mikrofonem.


Gdybym nie robił tego, co teraz, to pewnie byłbym prawnikiem.


Dzień pracy zaczynam od medytacji.

Szpigiel pierwszego numeru magazynu Brief

Najtrudniejsze w mojej pracy to oddzielenie informacji od moich opinii.


Inspiracji szukam wśród ludzi.


Konkurencja to dla mnie inspiracje.

50 Kreatywnych, edycja 2018 r. Nigdy nie zdobędę się na to, aby pisać pod czyjeś dyktando.


Pierwsze zarobione pieniądze wydałem na drinki dla moich kolegów z pracy.


Największy sukces to bardzo wiele kontaktów w branży.

Jury 50 Kreatywnych – przez sześć pierwszych edycji składające się wyłącznie z dziennikarzy BriefuNajwiększa porażka… nie zawsze dostateczna uważność w słuchaniu moich dzieci.


Nie wyobrażam sobie życia bez rozmów ze znajomymi i przyjaciółmi.


Jako dziecko marzyłem żeby mieć własny samochód.

Obrady kapituły 50 kreatywnych w 2022 r.

Po pracy to czas... spotkania ze znajomymi i spacery.


To, co lubię robić najbardziej to czytać książki.


Jestem dumny z kilku moich projektów biznesowych takich jak Brief for Poland czy 50 Kreatywnych.


Najważniejsza decyzja w moim życiu to… czyste sumienie.


Największym szaleństwem w moim życiu był wyjazd do pracy w USA.


Najważniejsze słowa jakie usłyszałem… mieć świadomość swoich myśli.

Maja Ruszkowska-Mazerant i Grzegorz Kiszluk podczas nagrania wywiadu dla PURPOSE w Work Place 59. Zdjęcie Antek Mazerant

Chciałbym się jeszcze nauczyć… angielskiego.


Mój kraj to dla mnie miejsce gdzie urodziłem się i żyję.


Kultura jest dla mnie… inspiracją.


Mój cel... spokój.

 

Wysłuchała Maja Ruszkowska-Mazerant

Zdjęcia archiwalne dzięki uprzejmości Grzegorza Kiszluka

Zdjęcia czarno-białe Antek Mazerant

Zobacz brief.pl – pierwsze źródło inspiracji w biznesie