Wywiad
Nie sprzedawaj!
Wywiad wideo dostępny poniżej, po zalogowaniu. Jeżeli nie jesteś zarejestrowanym czytelnikiem >>>ZAREJESTRUJ SIĘ<<< Dziękujemy!
Przy okazji tworzenia numeru dotyczącego wyceny, nie mogliśmy pominąć tematu marketingu, sprzedaży i reklamy. Czym jest marketing? Czy marketing jest / może / powinien być używany przez twórców? Czy sami twórcy wiedzą, że mówią językiem marketingu i kiedy tak się dzieje?
Grzegorz Kiszluk, ze swoim 30 letnim doświadczeniem w pracy z marketingiem i w marketingu, podpowiada, objaśnia, przybliża.
Prezentujemy ponad godzinną rozmowę, którą możecie traktować jak wykład masterclass, dzięki któremu zrozumiecie jakie znaczenie może mieć marketing w wycenie i budowaniu wartości waszych kreatywnych produktów i usług.
Grzegorz Kiszluk z wykształcenia dziennikarz zajmujący się tematyką ekonomiczną, a ściślej marketingiem. Pomysłodawca pierwszego magazynu marketingu i sprzedaży – Brief, założonego w 1999 roku, który aktualnie prowadzony jest poprzez stronę internetową brief.pl. Twórca takich projektów jak Brief for Poland oraz 50 Kreatywnych. Od lat edukuje w temacie reklamy i marketingu. Ogromny entuzjasta łączenia sztuki i biznesu. A także używania narzędzi marketingowych w sektorze kreatywnym i kulturze.
gość Grzegorz Kiszluk
rozmawiała Maja Ruszkowska-Mazerant
pomysł na wywiad Maciej Mazerant
kamera, światło, nagranie, muzyka, montaż Sergiusz Wasilewski
asystent planu Antek Mazerant
aranżacja kadru Maja Ruszkowska-Mazerant
produkcja pcontent dla PURPOSE
miejsce nagrania Work Place 59 / Łódź / workplace59.com
ZAREJESTRUJ SIĘ
Zyskujesz bezpłatny dostęp do wszystkich treści PURPOSE – magazynu i portalu branżowego dla twórców sektora kreatywnego.
Wywiady z praktykami, artykuły poradnikowe, analizy, warsztaty. Dołącz do czytelników PURPOSE.
Zaloguj się
jeżeli już posiadasz konto.
Zobacz numery archiwalne
nr 85 Listopad 2023
temat numeru:
WYCENA
< spis treści
Wywiad
Nie sprzedawaj! - masterclass z Grzegorzem Kiszlukiem, twórcą magazynu BRIEF
BHP w sektorze kreatywnym
Czy wiesz ile chcesz zarabiać? - rozmowa z Anną Leśnikowską-Jaros, psychologiem, właścicielką marki Mental Health at Work
Warsztat
Jak zrobić kalkulację ceny? - rozmowa z Filipem Stratyńskim, doradcą, specjalistą od finansów