Młoda
Avatarowe kiszki, czyli zerknijmy sobie do środka
Czasem warto odchylić nieco nasze pokrywy, zajrzeć sobie do środka i po prostu pogadać o wartościach oraz celach w życiu. A jak się gromadnie zbierze rezolutna liczba mnoga, na dodatek gorliwa, by rozmyślać przenikliwie o przyszłości Avatara, to się wynosi w samych sercach wizję i misję zespołu! I poczynając od najdrobniejszej wypowiedzi każdej jednostki, pisze się historia... Bo każdy ma tu znaczenie.
Pewien tydzień zaowocował wizytą przedstawioną przez niezwykłą, podwójną agentkę – Agatę Etmanowicz. Stała się ona dla nas siłą napędową w dziedzinie wykorzystania potencjału przemysłów kultury i przedsiębiorstw kreatywnych oraz budowania publiczności. Agata pokierowała nami przez proces uściślania ideologicznej jedności grupy oraz wspólnego dążenia do celów, które sobie wyznaczyliśmy. Tak, warto było pomedytować nad tym, co nas łączy i napędza. Dobrze nam w tej bandzie! Wykrzywieni od ucha do ucha, w szerokim uśmiechu usatysfakcjonowania ślemy życzliwe spojrzenia w kierunku projektu „Rozwój widowni – sztuka dla widza Wrocław 2016", dzięki któremu mogliśmy zaprosić Agatę na szkolenie!
Zapraszamy na stronę Teatru Avatar: www.teatravatar.pl
ZAREJESTRUJ SIĘ
Zyskujesz bezpłatny dostęp do wszystkich treści PURPOSE – magazynu i portalu branżowego dla twórców sektora kreatywnego.
Wywiady z praktykami, artykuły poradnikowe, analizy, warsztaty. Dołącz do czytelników PURPOSE.
Zaloguj się
jeżeli już posiadasz konto.
Zobacz numery archiwalne
nr 81 Grudzień 2016
temat numeru:
Budowanie publiczności w praktyce
< spis treści
Wstęp
Audience development
Prezentacja
Biblioteka i rozwój publiczności…
Przemysły kreatywne
Narodowe Forum Muzyki i Gateshead
Młoda
Avatarowe kiszki, czyli zerknijmy sobie do środka
Warsztaty
Badanie publiczności dla początkujących
Na marginesie
Moda na audience development?