Wywiad wideo dostępny poniżej, po zalogowaniu. Jeżeli nie jesteś zarejestrowanym czytelnikiem >>>ZAREJESTRUJ SIĘ<<< Dziękujemy!

Przy okazji tworzenia numeru dotyczącego wyceny, nie mogliśmy pominąć tematu marketingu, sprzedaży i reklamy. Czym jest marketing? Czy marketing jest / może / powinien być używany przez twórców? Czy sami twórcy wiedzą, że mówią językiem marketingu i kiedy tak się dzieje?



Grzegorz Kiszluk, ze swoim 30 letnim doświadczeniem w pracy z marketingiem i w marketingu, podpowiada, objaśnia, przybliża.

Prezentujemy ponad godzinną rozmowę, którą możecie traktować jak wykład masterclass, dzięki któremu zrozumiecie jakie znaczenie może mieć marketing w wycenie i budowaniu wartości waszych kreatywnych produktów i usług.


 


Grzegorz Kiszluk z wykształcenia dziennikarz zajmujący się tematyką ekonomiczną, a ściślej marketingiem. Pomysłodawca pierwszego magazynu marketingu i sprzedaży – Brief, założonego w 1999 roku, który aktualnie prowadzony jest poprzez stronę internetową brief.pl. Twórca takich projektów jak Brief for Poland oraz 50 Kreatywnych. Od lat edukuje w temacie reklamy i marketingu. Ogromny entuzjasta łączenia sztuki i biznesu. A także używania narzędzi marketingowych w sektorze kreatywnym i kulturze.

 

 

gość Grzegorz Kiszluk
rozmawiała Maja Ruszkowska-Mazerant
pomysł na wywiad Maciej Mazerant
kamera, światło, nagranie, muzyka, montaż Sergiusz Wasilewski
asystent planu Antek Mazerant
aranżacja kadru Maja Ruszkowska-Mazerant
produkcja pcontent dla PURPOSE

miejsce nagrania Work Place 59 / Łódź / workplace59.com